lördag 26 maj 2007

Syskon träff :)

Efter mycket om och men fick jag fingrarna ur och tog kotakt med Disel´s matte....

- Jo du det är så här att vi har en syster till er tik och hon vill hemskt gärna träffa sin syster...(kunde ju inte med att säga att det är egentligen jag och Helena som vill se deras hund).

Disel´s matte ville gärna att vi skulle komma hem till dom så att disel fick leka med nån som kanske orkar med henne..haha

Så här är ett litet urval av dom typ 100 bilder som togs...okej det var nog fler än så men det tar ett tag att lära sig kameran.




Här är Disel som är Yatzy´s vackra syster. Dom är väldigt lika i sättet vill jag lova...:)






Tjenare syrran... hemma hos mig är det jag som bestämmer !! Ähh..lägg av försök att ta bollen om du kan...



Ta den här bollen istället... jag har redan förberett så vi kan hålla bägge två :)





Åhh... syrran vad jag är glad att se dig!!
Det var dagens aktivitet, får se vad som händer i morgon...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kull en blogg till att följa hittade dig på forumet.

Anonym sa...

Hihi vilka roliga bilder! Jag gillar den när Yatzy har bollen i munnen och vägrar släppa trots att hon blir attackerad! :)