söndag 27 maj 2007

Poker kväll...

Poker kväll hos Johanna & Jennie. Här skall det tjänas pengar...!!!



Bildbevisen:


I börjar av kvällen och jag tror fortfarande sten hårt på att jag kommer att vinna detta...

Själklart är min pokergud med... Tyvärr tror jag att han hade tankarna på annat då jag fick stryk i headsup två gånger av Helena... Tur att vi bor ihop :)


Som vanligt åker gitarrerna när jag och Johanna kommer ihop. Ser ut som jag har jävligt roligt. Försöker väl låtsat som jag inte bryr mig om att jag förlorade pokern...

-Jennie... du snälla kan inte jag få komma till dig!! Du sitter ju praktiskt taget på golvet...

- Yippi, jag fick komma till mamma :) Kan vi inte köpa en sån här säck hem så kan vi sitta så här varje kväll!!!!


Detta var alltså gårdagskvällen. Ikväll ska vi ut och äta med svärmor så här på morsdag. Tror inte att kameran följer med, har nog fullt upp med att äta gott!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Mattar som spelar poker, hund som heter Yatzy, vad blir nästa drag? ett gossebarn som ska heta alfaPeter eller liten flicka som kallas fia, hehe ni verkar ha skoj på era träffar ialla fall.

Anonym sa...

Härlig mysbild :) Jag tror att jag är ensam i hela världen om att inte ha spelat poker, nån gång..