fredag 25 maj 2007

Jaha då har man skaffat sig en sån där blogg då...

Det är med skräckfylld förtjusning som jag ger mig in i detta med blogg skrivande....
Så mycket press...vad ska man skriva...har man nått att skriva om.. vad ska folk tycka..
Men efter att ha tittat runt på olika blogga har jag insett att man inte behöver ha nått intressant att skriva :)
Eller kanske snarare det finns alltid nån underbar människa som gillar det du skriver :)
Så det är bara att vänta och se vad som kommer att skilldra sig i denna skrift.

Det jag vet är att det kommer att handla en hel del om två helt underbara varelser som jag lever ihop med!
Den ena varelsen är min underbara flickvän Helena och den andra varelsen är vår alldeles perfekta (nästan jämt) lilla vovve Yatzy.

Så det var ju inte så svårt... får se om jag vågar mig på det i morgon med.

Fast i morgon borde det bli enkelt för vi ska åka och träffa Yatzy´s syster Disel för första gången. Eftersom Helena precis har fyllt år och fått en ny kamera så lär det bli en hel del bilder :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

skepp ohoj nu ska vi se om det funkar. När jag sa att Lilly kunde heta Diesel sa alla att det var ett killnamn, jag tyckte bara det var fräckt....Ser fram emot en massa fina bilder och happenings från er och finfina yatzy

Anonym sa...

Nu funkar det att skriva kommentarer! Ska bli kul att följa era & Yatzy's dagar. Btw, Strega från Forumet är det som skriver ;)