tisdag 29 maj 2007

Skogspromenad

Idag blev det en skogspromenad till Yatzy´s stora glädje. Bilderna talar för sig själv...



Var ju tvungen att samla lite energi innan vår promenad... hon tror nog egentligen att hon är en ko. Fast hon är ju rätt lik så...



Mamma ska vi gå nu då... kom igen då ge mig en godis..NU!


Okej jag sitter väl här en stund men knäpp fort för jag ser barn med en boll därborta...

Na na na na na na....kom och ta mig då mamma!!!


Nähä då får väl ja ta dig då. Se upp för nu kommer jag...wiihhaaa...

Avslutar där vi började, med grön bete :)






2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello.
Jovisst har du isf missat "en dallissida"... Finfina bilder från prommiz i skogen själv. Festligt namn Yatzy... Det blir triss i tjejer i kåken då. :)

Curry bor i Varberg på landet. Jag e bara ex-husse... Fast har självklart lärt honom "Allt han kan" ;)

Ha det BÄST, skall adda din blogg till min bloggroll lista...

Anonym sa...

visst är det mysigt att tuffa runt i skog och mark, konstigt att pälsen inte blir grön av allt betande. Yatzy är så söt med sina 4 prickar på nosen