måndag 28 maj 2007

Morsdag och jag får present av svärmor :)

Morsdag och jag kliver upp och ringer hem till min kära mor så hon vet att jag kommer ihåg henne. Ringer oxå mitt dagliga samtal till mammi (mormor). Helena och Yatzy åker och gör frukost på säng till helenas mamma. På kvällen var vi ute på Oliven och åt hela familjen eller ja alla utom Yatzy och Hampus.

Jag fick en present av min svärmor bara så där. Hon tyckte att jag behövde lite uppskattning :) Fick en jätte fin tröja och världens gulligaste kort !!!


Fint va ?! Hon är duktig min svärmor. Ni som är intresserade av att se fler sånna här vackra kort kan kolla på Helena´s blogg. Länk finns här till höger.


Blir man rörd eller blir man rörd.... så sött !! Tack familjen!!
Idag är jag alltså ledig och tänker bara njuta av det. Ta en promenad med Yatzy i skogen tänkte jag och så kanske åka och spela lite golf eller kanske klättra lite...hmm.. det var ett tag sen. Det ska jag nog göra.

Inga kommentarer: