onsdag 15 augusti 2007

Vilo dag

Idag har jag tvingat mid själv att ta en vilodag från träningen. Kroppen behöver få vila lite men den skriker efter att få jobba. Kryper i hela kroppen.. träna, rör på dig, gör nått för helvete..haha
Har träningsvärk i rumpan idag efter min och Jenka´s match i badmintion igår, ruskigt skoj var det!

Vi har inspererats av Johanna och Jennie i det här med smoothies.... så igår åkte jag till City och köpte en mixer. dom hade erbjudande:)
Prövade att göra en ny i går med banan,hallon,blå bär och honungs yoggi= ruskigt gott!!

Sista dagen på semestern idag... tråkigt men känns inte som jag kommer att dö i allafall och det är ju bra! Tur att man ha nått att se fram emot vi ska nämligen åka utomlands i okt-nov med hela familjen Kipinä :) Längtar!!!

Annars så väntar jag mest på att det ska bli lördag då det är "dallis" träff här i stan. Såå roligt att se hundarna rusa runt som galningar och såå roligt att träffa alla hussar/mattar igen!
Blir nog gräsänka i helgen med då Helena ska åka till Malmö och träffa sin kusin. Hoppas att det går fort!!!

Ha det gött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det ska verkligen bli kul på lördag! Ta inte med er några pannkakor bara, hehe..