lördag 18 augusti 2007

Prickträff

Så är det lördag som jag har väntat på. Och visst har vi vart ute med massa prickar trotts det regninga vädret. Skoj att träffa all igen och roligt med lite nya ansikten!!

Nästa gång tror jag blir roligare för Yatzy... lite jobbigt att vilja leka men måsta tänka på sina "valpar" i magen...:)
Tack alla för en super trevlig dag!

Hej alla så trevligt att se er igen...:)

Men Judith, varför hänger du alltid där bak. Passa dig bara när jag kommer i rätt position.....

Som nu....!!!

Oj, oj hur tar jag mig ur det här tänkar Max...

Lilly må va "minstingen" men Berit har lite problem med att hålla henne nere i rang... haha

Judith sååå glad :) Dålig skärpa men så bra kort ändå.

Titta Leia leker!!! Max vet hur man charmar "tanterna":)

Lennart är såå lycklig bara han får tag i en pinne. Nån som vill kasta till mig ?

Milla retas.... na na na na na na.. du kan inte ta mig!!

Syskonen Alice och Judith jagar Yatzy. Max väntar på ett tillfälle..... haha

Yatzy smörar för Lennart :)

Maxar flirtar med Yatzy som har sina ögon på Noah...

Tag team mot Milla :)

Vad roligt vi har det....


Men snälla damen, bara lite... snälla!!!







5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka bilder!!! Vad toppenkul att Helena fick ett skrattfoto på Judith:-) Tack för en trevlig träff!

Anonym sa...

Alltså! Det var jag.. Lotta som skrev ovan:-)

Anonym sa...

kul med ännu fler bilder från träffen, jättefina dessutom! :)

Anonym sa...

härlig skratt-bild på judith! :) äntligen funkade alla bilder - när jag skulle kika igår så funkade bara varannan ungefär.. jättefina bilder! :)

Anonym sa...

Jag älskar bilder på prickadiler som racear och leker. Ser helt otroligt sjukt roligt ut. Synd man inte kunde närvara och bara få uppleva allt runt i kring!