måndag 13 augusti 2007

Tävlingslydnad

Så då var det slut på sommarlovet för Yatzy. I dag startade vi tävlingslydnad kursen. Så roligt att få gå kurs för Lottis igen. Hon är såå duktig!!

Jag var jätte nervös innan och tänkte hur ska nu detta gå... har vart lite si så där med träningen i sommar. Men Yatzy kliver ur bilen, kollar sig omkring och så går hon in i tränings "psyke". Hon var jätte duktig och ville bara träna,träna,träna :)


Skall bli jätte skoj att se forsättning på detta. Bara att träna på här hemma med.


Jag minns precis hur man gör, så ge mig en godis nu! :)


Kolla vilken sötnos. Jag blev helt kär vid första ögonkasstet :)


Och så fick vi träffa Hugo och Åsa med :) Väldigt fin kille!! Dom skulle gå kurs efter oss. Hoppas vi ses snart igen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var jättekul att träffa er idag! Vi får se till så det blir någon mer gång snart och att vi har lite mer tid då :-)

Anonym sa...

Kul med kurs! Tänk om Noah kunde vara så duktig att vi kunde gå tävlingslydnadkurs :)

Anonym sa...

Oj här har mycket blivit uppdaterat sen sist jag var in :)
Jag är imponerad över att ni går tävlingslydnad, så duktig hoppas jag att jag och Kasper också blir en dag