lördag 11 augusti 2007

semester bilder

Nu äntligen fungerar det att ladda upp bilder igen så här kommer några från semestern...

Började semestern med en jävla massa regn så jag tog och la ett pussel. Att jag inte kommit på det tidigare att detta är så rogivande. Lär bli mer pussel fram över!

Hemma i Strömsund på mamma´s altan. Yatzy tyckte verkligen att detta var semester. Tänk att man får ligga hos mamma i hammocken :)

I Strömsund finns även hundarnas paradis " Landön" och titta till och med Leia springer... haha

Mamma kom igen nu kasta till mig!!!

Här är vi på en gårds aktion blev inte mycket fyndat men jag fick ropa in en gamal transistor radio som jag gav min mormor. Den var jätte fin! och tänk jag fick den för 20 kronor. Hur dumma är folk igentligen.... men 750 kr för en ful gamal platburk det kunde dom ge... :/

Yatzy hittade en egen liten ö i vattudalen som hon kunde beta på. Coolt kort va?


Tidigt på morgonen och jag är trött.. men såå lycklig för nu ska vi till och spela badminton :)
Så ett litet axplock... kanske kommer mer en annan dag.


Inga kommentarer: