måndag 4 juni 2007

Tog en tur till Skene

Ledig dag och vad passar bättre än att leka med en av favorit kompisarna Judith..??!! Så vi åkte till Skene om möte up Juditk med familj. Som vanligt väldigt trevligt!! Och fika fick vi med :)

Första skuttet för dagen.... se upp för här kommer hon i full syra!

Åhh.. shit detta kommer att göra ont!!! Men skoj är det :)

Lite organiserad lek blev det med.. eller ja organiserad kanske va att ta i.... Jag kastade en leksak och dom lekte med den...
Istället för att tävla om vem som är snabbast så springer dom ihop...så söta!

Nä, men du ge dig nu.... jag börjar bli trött på allt springande fram och tillbaka.

Så där lek i liggande ställning det gillar jag, speciellt när du lägger dig så där så jag bara kan sträcka mig för att få tag i halsen... :)

Vackra Judith vilar under sin korkek.

Avslutade dagen med ett avsvalkande dopp i ån.

Och så bildbevis på dagens roligaste komentar från Walter.... - Fin hatt! :)
Tack för att vi fick komma det var super mysigt!







4 kommentarer:

Anonym sa...

Håller med Valter! Full fart på tjejerna ser jag och förmodar att det flög ett och annat hårstrå och dräggelsträngar kletades.

Anonym sa...

Härliga bilder:-D Nu måste vi börja spara till en sådan kamera ni har, jag vill knappt ta fram min gamla skitkamera ju! Tack för att ni kom ner, vi ses snart igen!

Anonym sa...

Vad härligt med en busträff!

Anonym sa...

Hejhej, har varit inne här och kikat runt! Kul bilder på roliga jyckar.
Va gött det såg ut med frukost nere vid sjön...