söndag 3 juni 2007

Sol,Bad & Qvinto

När jag kom hem från jobbet idag så fick jag ett infall att åka och bada med Yatzy.Helena som har fullt upp med ett av sina skapande alster hann inte följa med så jag ringde Edna och Qvinto och dom vill absolut med. Så vi åkte till Pickesjön så vännerna fick leka lite.

Qvinto retar Yatzy bakom ett träd för att få igång henne. Behövdes inte retas mycket kan jag säga....

Hallå där, det där var ju min pinne. Vänta du bara tills jag får tag i dig då...

Ja, vänta bra... fan hur kommer man upp här egentligen????!!!

Du mamma blir jag bra på kort här borta ??
Nu är jag ledig i två dar. Ska bli såå skönt och i detta väder med :) Blir nog lek med nån av Yatzy´s vänner i morgon, lite golf, grillat och tisdagkväll är det sök som står på schemat på hundkursen. Ska bli skoj! Får la se när kommer är med och det blir lite uppdateringar här.





Inga kommentarer: