söndag 17 juni 2007

Födelsedagskalas..

Länge sen det blev nån uppdatering... mycket att göra och fint väder skyller jag det på..:)

Vi var hos Johanna och Jennie och åt god mat och hade trevligt som vanligt när vi träffas. Konstigt att man kan hitta 4 personer som passar så bra ihop:)
Passade på att fira Johanna lite med eftersom hon fyllde år igår. Tror snart hon hinner ikapp mig... :)

Jag och Jennie diskuterar nått osm jag tydligen stolt visar upp att jag kan och är väldigt nöjd med det.... tror inte Jennie riktigt fattat vad jag pratat om än..haha

Grillade Hirsbullar med fetaost och soltorkade tomater, en höjdare kan jag lova!!

Leia vaktar under bordet måste vara först om nån skulle tappa nått!!

Johanna´s present... Jonas Gardell ska vi på :) Johanna skär tårta, mumsigt!!

Yatzy njuter i soffan. Hon får aldrig va i möblerma hemma så detta är himmelriket :) Söta trosor va..??!!


1 kommentar:

Anonym sa...

Hirsbollarna såg jättegoda ut! Vi har också tänkt gå på Gardell i höst men vi tänkte vänta med att boka tills vi vet vilken stad vi ska flytta till ;) Det är nog bara Gardell som kan få mig att skratta, gråta och sätta både skratt och gråt i halsen, han är fantastisk.

Och ja, det var jättefina trosor Yatzy hade! :)