onsdag 31 oktober 2007

Alla bloggare..

Jag är inne på nätet mist en gång om dagen. Det första jag gör är att kolla mina favorit bloggar. Varje gång jag går in och det inte är uppdaterat så blir jag lite besviken. Men ändå är jag typ sämst på att uppdatera själv... det är för dåligt!!
Men förhoppningsvis så är det så att om det inte är uppdaterat här så är det för att jag har så mycket roligt att göra.....

Yatzy är skadad som dom flesta av er redan vet, så här kommer en bild på henne med sin JÄTTE tratt. Dom är de bästa vänner kan jag säga!!


4 kommentarer:

Anonym sa...

hihi, ja dom ser verkligen ut att gilla varandra! ;)

Anonym sa...

men.. jag som försökte lämna kommentarer här igår utan att det funkade.

yatzy ser inte sååå nöjd ut, stackaren - hoppas att den sista sjukdomstiden går fort!

Anonym sa...

Tjaa!
Skön tjej, skön blogg!
Kör...
Kram, J

Anonym sa...

Tratt e inte fint eller roligt. Men de e ju så mkt sämre på att förstå sitt bästa utan tratt.
Vad har hänt med Yatzy då? Hoppas det kryas på i det rappaste...