söndag 9 december 2007

Till alla Scrappare...

Ja julen börjar krypa sig på och till den hör ju allt pyssel. Som dom flesta av er vet så är ju min kära sambo proffs på detta och allt annat skapande. Jag är ju mer en fot människa... haha I allafall så bestämde jag mig för att göra kära sambon glad och pyssla lite med henne. Just för tillfället höll hon på att vika stjärnor av papper till vår lilla julgran. Så jag satte mig brevid och tänkte ja vad fan det kan la inte va så svårt.... jag fick en utförlig beskrivning på papper. Där stod i text vad som skulle göras och figurer till som visade i bilder... Låter lätt eller hur?!
På nått sätt nån stans så har jag missat nått i beskrivnigen... ja jag är ju ingen människa som är van att läsa beskrivningar uten jag gör lite som jag vill och gjorde nog lite så här med...haha
Sitter väldigt stolt med min nästan färdiga "stjärna" i handen och tänker "fan,du kan ju!!" Väldigt stolt över min skapelse.... När jag några minuter senare eller ja kanske lite mer än så håller jag på att skratta ihjäl mig åt min då färdiga "stjärna". Den ser nämligen inte ut som en stjärna utan mer som en symbol från tyskland nån gång mellan 1939-1945....
Se själv....


Men pysslat det har jag i allafall och herre gud vad jul känslorna kom...:)


Så här ska dom se ut om man kollar på kära sambons... :)




Och så denna gångens bild på finaste Yatzy...behöver jag tillägga att jag ligger högt på hennes lista...:)

2 kommentarer:

Anonym sa...

jA, DU LENA, DU LYCKADES JU DEGINA EN EGEN VARIANT, SKRATT, DET ÄR JU INTE DÅLIGT DET HELLER. DU STÅR HÖGT PÅ MIN LISTA OCKSÅ, SKA DU VETA!
HA DET SÅ BRA/ PRATKÄRINGEN :)

Leia sa...

Ha ha ha ja du moster blötpuss på dig!