onsdag 26 december 2007

Julafton

Jlaftonsmorgon innebär att man får öppna de julklappar som finns i strumpan... :)
Efter det tog vi en långpromenad på kransmossen så Yatzy fick springa av sig lite innan grötfrukost hon Helena´s familj. Gott med gröt!!
Hem och duscha sen tillbaka till familjen för jumat,julklappar och julmys!!
Kunde inte ha "gift in mig" i en bättre familj, ni är guld värda!!
Trotts att finland är lika med silver... :)

Yatzy har hittat sin socka och öppnar sitt första paket för dagen. Hon älskar att öppna paket!!
Julpromenad på kransmossen,sötnosar!!

Är jag julfin nu...?


Dukat och klart för sittning nummer 1, sen kommer den varma maten. Men dom där lådorna... nej dom hoppar jag över..:)

Men mamma, rosetten sitter bra där den är, låt mig öppna paket NU!!!


Yatzy och Bella väntar på paket !


ÄNTLIGEN!!!!!!!!

Men mamma... nu är det min tur att öppna igen. Julen är ju till för dom små har jag hört!


Inga kommentarer: