lördag 13 oktober 2007

Till Kommunen...

Ja det är sant jag dedikerar denna blogg till kommunen. Då undrar ni givetvis varför... eller hur.. och ja självklart var det inte nån snäll tanke utan enbart för att jag har fått en hel ledig helg. Eller ja, än har vi ju söndag kvar så vi får väl se... haha

Idag har vi varit med Noah, Jenny och Jonathan på Bråt. Jätte mysigt!! Hundarna har sprungit som idioter och vi har fått ha diskutioner med två väldigt trevliga människor:) Vore en helt perfekt dag om det inte vore så att jag gjorde världens prakt vurpa och landade med hela min tyngd på ena axeln. Man tycker att jag borde ha lärt mig att man inte ska stå ivägen när 2 dallisar kommer i 120km/h... men inte då optimistisk som jag är så tror jag att dom ser att där står det en väldigt ranghög "männsika" (det är vad jag själv vill tro..haha) och då är det bäst att vi håller oss på avstånd.Men nja så var det ju inte ritkigt. Och det jävliga var att där står båda Helena och Jenny med kameran, men nej ingen av dom tar kort på min flygtur,typiskt för jag kan tänka mig att det vore ett prisvinnar kort!!
Sen har vi bara myst med film pastasallad och alvedon..:)


Bildbevisen:

Framme och ja det står skjutfält.... men man få va där. Jag lovar!!

Vad är oddsen på att man träffar en annan dallis där innanför bommarna. Och dessutom en man inte känner. Kul, hej hej sa du att du hette Malte..?!

Men hallå, vilket place..släpp oss nu ska ni få se på f-n...

WOHHHOOOOOOOOOOOOO.....:)

Jag sitter och tar igen mig efter min ofrivilliga "flygtur"... haha

Fan vilket ställe du ha hittat Noah.. hit lär vi lura hit dom fler gånger !!

Dagens ris: Till ansvariga på I15 skjutbana. Ni kan väl se till att det är mjukt där man landar.... :)

Dagens ros: Till Dalmatiner forumet som gjort att vi träffat en massa nya trevliga människor :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

fina bilder! :)

jag tycker att du får höra av dig till de ansvariga för bråt och klaga lite på underlaget - men tänk vilken tur du hade som inte landade på en projektil iaf! ;)

jättekul att ses, tyckte båda 2- och 4-benta, det gör vi gärna om! :)

Leia sa...

Inte konstigt att du vurpade moster med den mössan.....den ser ut att ha stört balansen redan från början där käckt på svaj....ha ha

Lena sa...

haha... du är bara avundsjuk :)

Anonym sa...

I brist på gästbok kommenterar jag ett gammalt inlägg... Grattis i efterkott! Dida (Leias kompis i uppsala hälsar för övrigt till Yatzy att de där trattarna är ett elände men de finns massa knep att få av dem när matte inte ser... /Pia (Lindas kompis i Uppsala)