onsdag 3 oktober 2007

Hej Moster... :)

Är hemskt dålig på att uppdatera men tänkte att det är nog ingen här som läser ändå...men jo det är det.. min kära moster :) Så här en uppdatering bara för dig!!

Jobbade natt i helgen (fast det vet du ju redan)... så då hände det ju inte så mycket!

Men i måndags åkte vi på utflyckt till Gällstad och Lager 157. För första gången på jag vet inte hur länge så handlade jag kläder till mig själv. Tre tröjor och ett par jeans och alltihopa för 600 spänn,som hittat!! :)


I tisdags blev det en tripp till knalleland och ja jag handlade igen. En vindstopper jacka och två mössor ( ja jag behövde 2 till..). På kvällen var jag med och kollade på när Helena och Yatzy gick vardagslydnad ++ (kallar den för det då den är lite special gjord för vår grupp). Roligt att stå och titta på en gång man lär sig mycket av det.




Så nu vet du lite mer:)




4 kommentarer:

Anonym sa...

jag kikar ofta in här & läser också :) vi har också hittat ut till "ingenting" där lager 157 ligger och köpte lite billiga och bra kläder!

kul att gå vardagslydnad ++ :)

Anonym sa...

jag läser jag med, får jag också ett helt eget inlägg då? ;) hoppas du börjar uippdatera lite oftare nu! (ska jag säga...)

Leia sa...

och syrran läser så klart också!

Anonym sa...

Hej ! Helga heter jag och jag hitta din sida här i dag och tycker också det är kul att läsa..jag har själv precis börjat att föröka blogga lite. Jag tror jag har stött ihop med dig i skogen, skulle va kul att kanske träffa er och se om våra hundar tycker om varandra...Domino min Boxer behöver hundkompisar =0)