lördag 16 augusti 2008

Listan...

Är inte mycket för det här med listor.... men det kan ju lära mig nått... :)

Var/Vad/Vem...
1.Din mobiltelefon? är svensk
2. Din (o-)äkta hälft? mitt kompliment
3. Ditt hår? har en vidrig utväxt
4. Din mamma? är underbar
5. Din pappa? finns alltid med mig
6. Det bästa du vet? är lyckorus
7. Din dröm inatt? ...ha ha ha
8. Din dröm/ditt mål? vara sann mot mig själv
9. Rummet du är i? Sovrum
10. Din hobby? poker
11. Din skräck? panikångest
12. Vill du vara om 6 år? Husägare
13. Var du igår kväll? i Jönköping
14. Vad du inte är? Religös
15. En sak du önskar dig? en ny gitarr
16. Var du växte upp? Strömsund
19. Det sista du gjorde? Kollade på kort
20. Dina kläder? för få...
21. Din TV? Vanlig
22. Ditt/dina husdjur? Min bästa julklapp
23. Din dator? trög
24. Ditt humör? Bra
25. Saknar någon? Ja..
26. Din bil? Skitig
27. Något du inte har på dig? Högklackat
28. Favoritaffär? ?
29. Din sommar? Jätte mysig
30. Älskar någon? Japp
31. Favoritfärg? Svart
32. När skrattade du senast? Idag
33. När grät du senast? Idag

2 kommentarer:

Anonym sa...

nämen, har du också uppdaterat bloggen? :) härlig semesterbild förresten, haha!

Unknown sa...

Feel good......