fredag 10 augusti 2007

irriterad

Nu när jag äntligen fått tummen ur och tänkte uppdatera lite så går det inte att ladda upp bilder... :(

Ja ja, jag lever och mår bra. Har haft semester länge och det har vart riktigt gött! Återkommer med vad som har hänt under sommaren och med lite bildbevis.

Har kommit i gång med träningen igen på gott och ont vill jag säga. Jag har liksom bara en knapp med på och av. Så nu när jag är igång igen så tänker jag väldigt mycket på träning... blir helt rast lös så fort jag inte har nått att göra och istället för att börja lite lugnt med träning i början så kör vi på för fullt från första dagen. Jag kan inte förstå dom som går på gymet och tränar i en minut och sen pratar med kompisen i 10 minuter och sen kör 1 minut till. Nej fan ska man träna så ska man träna... riktigt längtar till i morgon bitti då passet börjar 09.30 :)

Hoppas ni haft en bra sommar!

1 kommentar:

Jennie sa...

Äntligen igång igen!!!!