fredag 7 september 2007

Tripp till Skene..

Igår tog vi en tripp till Skene för att hälsa på Yatzy´s kompis Judith och hennes familj. Noah med familj kom oxå så det var extra roligt :)
Ja, bilderna visar att det var en toppen dag !!

Kom Noah och spring med mig... såå roligt vi har det :)
Men Judith, om du inte tar och växer upp lite så biter jag dig i nosen...

Judith och Noah gosar :)

Men, hallllåååååååå. Vänta på mig!!!

Vem ska börja??

På skogs promenad men världens finaste noah :)

Tack för en mysig dag!!



3 kommentarer:

Anonym sa...

fina bilder! hihi, gillar judiths min när hon springer efter noah på lilla stigen :)

jättekul att ses - noah gillar verkligen yatzy & judith som lekkompisar!

hoppas att ni hittade vad ni skulle i affärerna sen, vi åkte förbi djuraffären och köpte ett koppel :)

Anonym sa...

Ännu mer bilder:-) Man kan verkligen inte se sig mätt på våra prickar! Hoppas vi ses snart igen... Kram från "skenegänget" (Nu ska jag inte skicka två inlägg, jag trodde inte att det första kom iväg.. det var därför jag skickade ett till i Helenas blogg, japp! Jag är lite datatrög!)

Anonym sa...

Härliga prickbilder, fast de har det roligare än fotona misstänker jag. Att busa med likadana...